Онлајн куповина доживела прави бум, имате право да продавцу вратите робу

Коронавирус је донео много промене, између осталих и више куповине преко интернета. У време карантина смо хтели, не хтели морали да купујемо онлајн и имали смо доста недоумица. Између осталог, повећао се број пригвора, али и поврат производа. Шта морамо да знамо као купци, која су наша права и обавезе?

Помоћница министра трговине Вишња Ракић рекла је, гостујући у Дневнику РТС-а, да је, ако се посматра период пре короне, дошло до повећања онлајн трговине.

"Раније су људи куповали одређене производе електронски, али се за време короне проширило на све производе личне потрошње", објашњава Ракићева.

Према најновијим статистикама, онлајн трговина достигна је раст од 45 одсто.

Истиче да купци треба да знају да, уколико купују онлајн, имају право да наручени производ врате, и то у року од 14 дана.

Продавац је дужан да, приликом испоруке робе, пошаље и образац за одустанак. Уз тај образац, роба се може вратити без образложења и накнаде трошкова.

Трговац, такође, има рок од 14 дана да купцу врати новац. 

Ракићева указује да су за овај сектор надлежни тржишни инспектори, којих има око 400. Они су, према њеним речима, дали свој максимум током раде како би решили све приговоре потрошача.

уторак, 22. април 2025.
17° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом