Читај ми!

Покрет Не давимо Београд и коалиција МОРАМО представили план за Београд без гужви

Унапређење јавног превоза приоритет је покрета и коалиције МОРАМО у Београду и зато су, кажу, направили план "30 минута од куће до посла". Плани који су представили предвиђа ширење мреже жутих трака, увођење брзих линија и веће коришћење постојеће инфраструктуре БГ воза.

Покрет Не давимо Београд и коалиција МОРАМО оцењују да је саобраћај је један од највећих проблема са којима се суочавају грађани и грађанке Београда.

Подсећају да, према истраживању Института за урбане политике, сваки други грађанин наводи саобраћај као један од највећих проблема Београда, а чак 72 процента људи је незадовољно саобраћајним гужвама.

Тврде да предложено решење за метро неће решити наведене проблеме и наводе да је неопходно је урадити ревизију пројекта како би прва линија метроа повезивала најгушће насељене области града.

Унапређење јавног превоза је, како истичу, приоритет покрета и коалиције МОРАМО у Београду и зато су, кажу, направили план "30 минута од куће до посла".

План подразумева три потеза - ширење мреже жутих трака, увођење брзих линија - три брзе аутобуске линије које би повезивале Земун - Мост на Ади - Баново Брдо, Карабурму - Центар - Жарково, Бежанијску косу - Центар - Коњарник, као и три брзе и поуздане линије трамваја, и веће коришћење постојеће инфраструктуре БГ воза.

"План покрета Не давимо Београд '30 минута од куће до посла' обухвата ширење мреже жутих трака, оптимизацију линија, ширење смислене мреже бициклистичких трака и гарантовани превоз од куће до посла за 30 минута", изјавио је кандидат за градоначелника коалиције МОРАМО Добрица Веселиновић.

Говорећи о другим мерама које ћемо спровести како бисмо унапредили саобраћај у Београду, кандидат за градског секретара за саобраћај Не давимо Београд, Зоран Буквић, изјавио је да ће се залагати да велики број људи у Београду може да користи улице равноправно, односно да се улични простор расподели тако да могу да га користе и пешаци, и особе са инвалидитетом, и бициклисти, и тротинеташи, тако што ћемо изградити јавне гараже, а улична паркинг места спустити у њих, и тако ће простор остати отворен за све друге видове транспорта.

"Увешћемо и систем јавних бицикала и тиме ћемо унапредити саобраћај у Београду тако што ће се скоро два посто путовања пребацити на тај вид транспорта и тиме ћемо уштедети велика средства за град, грађани ће бити здравији, кретаће се одрживије и смањићемо загађење и буку", изјавио је Зоран Буквић.

четвртак, 28. новембар 2024.
12° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње