Предизборна кампања 25. маја

У предизборном програму емитованом на 11 водећих медијских станица у Србији од 11. до 15. маја, највећу пажњу добили су аналитичари – више од трећине времена, наводи се у извештају РЕМ-а. Од политичких странака и коалиција које излазе на изборе или се залажу за бојкот, најзаступљенији је био Сaвез за Србију са 14,91 одсто времена. На другом месту нашла се изборна листа "Александар Вучић – За нашу децу" са 9,33 одсто простора на телевизијама у истом периоду. Предизборним темама убедљиво највише пажње посветила је телевизија Н1.

уторак, 26. новембар 2024.
3° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње