Читај ми!

BizChat – нови дигитални асистент компанијама заснован на вештачкој интелигенцији

Привредна комора Србије (ПКС) представила је на Kопаоник бизнис форуму BizChat – нови дигитални сервис на бази вештачке интелигенције који у реалном времену, 24 часа у седмици, омогућава привредницима и компанијама да брзо и једноставно добију информацијe важне за пословање, почев од коморских услуга, преко анализа тржишта, услова пословања и инвестирања до потенцијала тржишта рада и образовног система.

BizChat је први дигитални асистент у региону и један од првих у Европи намењен пословној заједници који је успоставила нека пословна асоцијација и који је “верзиран” за питања важна за пословање у различитим фазама, рекао је Марко Чадеж, председник ПКС.

"Ако желите да добијете информацију како да оснујете фирму, како до одређених олакшица, како да повратите порез и шта вам је потребно за то, како да добијете Open Balkan ИД број и радне дозволе, затим, визу за стране раднике, наш дигитални асистент вас води корак по корак“, објаснио је Чадеж.

Овим бесплатним сервисом додатно се поједностављује и олакшава комуникацијa са привредом, која постаје знатно ефикаснија и доступна у сваком моменту 24/7/365. Овај сервис урађен је на бази "Мајкрософтове" технологије, а постављен је на насловној страни енглеске верзије сајта ПКС https://en.pks.rs/

BizChat ПКС сјајан је пример употребе нових технологија у сврху смањења бирократских препрека и пионирски пројекат изградње технолошке инфраструктуре за лакшу и бржу реализацију пројеката инвеститора, истакла је Бојана Стојановић - Kаличанин, чланица Извршног одбора НЛБ Kомерцијалне банке.

Она је додала да је ова апликација још једна потврда да ПКС активно подржава трансформацију читаве привреде, мењајући традиционалне моделе рада и комуникације агилним и технолошки подржаним решењима.

"Наша банка ове године такође наставља потпуну трансформацију пословног модела, али и размишљања и рада. У оквиру комплексног пројекта са више од 2.500 активности дигитализоваћемо већину производа и услуга, поједноставићемо и убрзати интерне процесе, како бисмо били још ефикаснији и ближи свим својим клијентима“, навела је Стојановић-Kаличанин.

Директор Мајкрософт Србија Милан Госпић рекао је да дигитална трансформација и употреба вештачке интелигенције мењају начин на који радимо, унапређује пословање и повећавају продуктивност. Наводи да је "Мајкрософт" истрајан у својој мисији да оснажи сваког појединца и организацију да постигну више.

"Изузетно смо поносни када о својим иновацијама и употреби Мајкрософт технологије причају наши партнери и клијенти, као данас. ПKС и Центар за дигиталну трансформацију су приказали иновативан начин коришћења најмодерније Мајкрософт технологије вештачке интелигенције и Cloud-а. То је потпуно аутоматизован информативни сервис, базиран на Azure AI платформи, намењен је пружању кључних информација привреди, користећи напредну РАГ технику вештачке интелигенције за оптимизацију процеса и унапређење пословних одлука”, рекао је Милан Госпић.

субота, 23. новембар 2024.
0° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње