BizChat – нови дигитални асистент компанијама заснован на вештачкој интелигенцији
Привредна комора Србије (ПКС) представила је на Kопаоник бизнис форуму BizChat – нови дигитални сервис на бази вештачке интелигенције који у реалном времену, 24 часа у седмици, омогућава привредницима и компанијама да брзо и једноставно добију информацијe важне за пословање, почев од коморских услуга, преко анализа тржишта, услова пословања и инвестирања до потенцијала тржишта рада и образовног система.
BizChat је први дигитални асистент у региону и један од првих у Европи намењен пословној заједници који је успоставила нека пословна асоцијација и који је “верзиран” за питања важна за пословање у различитим фазама, рекао је Марко Чадеж, председник ПКС.
"Ако желите да добијете информацију како да оснујете фирму, како до одређених олакшица, како да повратите порез и шта вам је потребно за то, како да добијете Open Balkan ИД број и радне дозволе, затим, визу за стране раднике, наш дигитални асистент вас води корак по корак“, објаснио је Чадеж.
Овим бесплатним сервисом додатно се поједностављује и олакшава комуникацијa са привредом, која постаје знатно ефикаснија и доступна у сваком моменту 24/7/365. Овај сервис урађен је на бази "Мајкрософтове" технологије, а постављен је на насловној страни енглеске верзије сајта ПКС https://en.pks.rs/
BizChat ПКС сјајан је пример употребе нових технологија у сврху смањења бирократских препрека и пионирски пројекат изградње технолошке инфраструктуре за лакшу и бржу реализацију пројеката инвеститора, истакла је Бојана Стојановић - Kаличанин, чланица Извршног одбора НЛБ Kомерцијалне банке.
Она је додала да је ова апликација још једна потврда да ПКС активно подржава трансформацију читаве привреде, мењајући традиционалне моделе рада и комуникације агилним и технолошки подржаним решењима.
"Наша банка ове године такође наставља потпуну трансформацију пословног модела, али и размишљања и рада. У оквиру комплексног пројекта са више од 2.500 активности дигитализоваћемо већину производа и услуга, поједноставићемо и убрзати интерне процесе, како бисмо били још ефикаснији и ближи свим својим клијентима“, навела је Стојановић-Kаличанин.
Директор Мајкрософт Србија Милан Госпић рекао је да дигитална трансформација и употреба вештачке интелигенције мењају начин на који радимо, унапређује пословање и повећавају продуктивност. Наводи да је "Мајкрософт" истрајан у својој мисији да оснажи сваког појединца и организацију да постигну више.
"Изузетно смо поносни када о својим иновацијама и употреби Мајкрософт технологије причају наши партнери и клијенти, као данас. ПKС и Центар за дигиталну трансформацију су приказали иновативан начин коришћења најмодерније Мајкрософт технологије вештачке интелигенције и Cloud-а. То је потпуно аутоматизован информативни сервис, базиран на Azure AI платформи, намењен је пружању кључних информација привреди, користећи напредну РАГ технику вештачке интелигенције за оптимизацију процеса и унапређење пословних одлука”, рекао је Милан Госпић.
Коментари