Тихи али ефикасни пресретачи открили више од 20.000 прекршаја – најчешће бележе прекорачење брзине
Од почетка године пресретачи су открили више од 20.000 прекршаја, што је за 800 више него прошле године. Само у последња два месеца више од 4.500 прекршаја и најмање 20 насилничких вожњи.
Мање од пола сата прошло је од изласка пресретача на пут до откривања првог прекршаја. Возач са страним таблицама возио је 179,2 км на сат користећи леву претицајну траку иако је десна била слободна.
Пуковник полиције Младен Николић из Управе саобраћајне полиције каже да се генерално у току дана сусрећу са разним ситуацијама, од најстаријих људи до младих возача, па чак и оних који су стекли право управљања са 17 година.
"Прекршаји су различитог типа, укључујући прекорачење дозвољене брзине кретања, непрописно претицање, коришћење мобилног телефона, некоришћење сигурносног појаса на начин како је произвођач то прописао, алкохол, вожњу под дејством психоактивних супстанци. Пресретач ће санкционисати све што буде затекао код возача, без обзира на категорију возача који је управљао возилом", рекао је Николић.
Пресретачи дневно пређу између 300 и 800 километара. У дану попут овог, густ саобраћај и опрезност возача допринели су смањењу броја прекршаја.
Пуковник полиције Младен Николић додаје да је међу њима 150 насилничких вожњи, више од 14.500 прекршаја прекорачења дозвољене брзине кретања и преко 2.500 непрописних претицања.
"Управа саобраћајне полиције поседује довољан број возила да покрије све фреквентне правце и врши контролу саобраћаја на свим путевима где је највећи број саобраћајних незгода", истиче Николић.
Одговорио је да то значи да, кад неко помисли да нисте на неком делу пута, врло је вероватно да јесте.
"Иако нас можете очекивати на ауто-путу, где сви мисле да пресретачи раде само тамо, можете нас наћи и на државним путевима првог Б и другог А реда, као и на градским улицама широм Србије", наводи Николић.
Идеја је да буду тихи и неприметни за све оне који не крше прописе, али брзи и ефикасни у спречавању несавесних возача како би сви били безбедни у саобраћају.
Коментари