уторак, 07.10.2025, 18:23 -> 18:27
Извор: РТС
Лебронов маркетиншки трик – "одлука свих одлука" је сарадња са Хенесијем
Кошаркаш Лос Анђелес лејкерса Леброн Џејмс објавио је да је потписао сарадњу са произвођачем алкохолних пића "Хенеси", чиме је открио разлог због ког је у току јучерашњег дана најавио доношење "одлуке свих одлука".
Чим су до јавности стигле информације да је Џејмс сазвао конференцију, гласине о одласку у пензију једног од најбољих кошаркаша свих времена су почеле рапидно да се шире.
Први пут када је Леброн најавио доношење велике "одлуке" била је 2010. година, а испоставило се да је у питању било саопштење поводом напуштања Кливленд кавалирса и одлазак у Мајами хит.
Сада међутим није било речи о кошарци, већ о маркетиншком трику којим је Џејмс у сарадњи са "Хенесијевим" тимом привукао велику пажњу.
"Хенеси" је француска компанија специјализована за производњу коњака, која је у претходних неколико деценија стекла велику популарност у Сједињеним Америчким Државама.
Основао ју је Ричард Хенеси давне 1765. године, а вредност фирме процењује се на 2,2 милијарде долара. Уз Леброна као заштитино лице, сигурно је да ће тај број додатно порасти.
Било је речи и о томе да је Леброн желео поново да најави промену тима, испромовише почетак емитовања НБА утакмица на платформи "Амазон" или да објави оснивање новог такмичења, које би парирало најјачој лиги на свету и имала упориште у Европи.
Ништа од наведеног се није десило, те треба очекивати да ће Леброну у првом плану бити враћање титуле у Лос Анђелес, заједно са Луком Дончићем.
Коментари