Читај ми!

Пјастри није дозволио узбуђење у Кини; спржене кочнице Нориса умало да направе драму на крају трке

Аустралијанац Оскар Пјастри тријумфовао је у трци за Велику награду Кине, а на подијуму су се још нашли Ландо Норис и Џорџ Расел. Четврти је био Макс Ферстапен, а пета и шеста позиција била је резервисана за двојац Ферарија - Шарла Леклера и Луиса Хамилтона. Драма је виђена у последњем кругу када су Норису отказале кочнице, а мало је недостајало да га Расел престигне.

Пјастри није дозволио узбуђење у Кини; спржене кочнице Нориса умало да направе драму на крају трке Пјастри није дозволио узбуђење у Кини; спржене кочнице Нориса умало да направе драму на крају трке

После прошлонедељног тријумфа Нориса у Аустралији, ово је друга узастопна победа возача Мекларена, сада Пјастрија трећа у његовој каријери, а поново се на трећем месту нашао Расел.

Већ у првој кривини на старту трке дошло је до контакта два Ферарија, када је Леклер левим крилом ударио у задњи део болида Хамилтона, али на њихову срећу то није утицало на даљи ток трке.

У том маневру и Леклер и Хамилтон су обишли Ферстапена на четвром месту, а Норис је био спретнији од Расела и обишао га у борби за треће место.

Од тог тренутка виђена је, може се рећи, монотона трка. Пјастри је све време сигурно возио и није дозволио ни најмању наду ривалима да могу да му наштете.

Већ од десетог круга возачи су почели да мењају средње тврде за тврде гуме јер је стаза у Кини "јела" пнеуматике. 

Било је јасно да двојац Мекларена на прве две позиције нико не може да угрози, па је преостала борба за трећу и остале позиције.

Леклер је имао бољи темпо од Хамилтона, па га је Британац пропустио на четврту позицију како би Монашанин могао да сустигне Расела.

Ипак, није се много тога променило иако је већина возача  још једном морала да промени гуме.

Ферстапен је кроз целу трку чувао пнеуматике и то је искористио неколико кругова пре краја када је престигао Леклера.

У последњем, 56. кругу кругу виђена је права драма. Прво је Норис на радио комуникацији јавио да су кочнице отказале и да не може да кочи, а Расел је из кривине у кривину смањивао заостатак.

Ипак, недостајао је круг како би и престигао Нориса, па је на крају завршио на трећем месту, други пут узастопно, након трке у Аустралији.

Одличне вожње приказали су возачи Хаса, Окон и Берман који су завршили на седмом и десетом месту, а Мерцедесов момак Антонели је још једном показао да је велики талент и поново, након Аустралије заузео осмо место.

Коначан пласман у Кини:

1. Оскар Пјастри
2. Ландо Норис
3. Џорџ Расел
4. Макс Ферстапен
5. Шарл Леклер
6. Луис Хамилтон
7. Естебан Окон
8. Кими Антонели
9. Алекс Албон
10. Оливер Берман
11. Пјер Гасли
12. Ленс Строл
13. Карлос Саинц
14. Исак Хађар
15. Лиам Лосон
16. Џек Дуан
17. Габриел Бортолето
18. Нико Хулкенберг
19. Јуки Цунода
20. Фернандо Алонсо

уторак, 25. март 2025.
12° C

Коментари

Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом
Predmeti od onixa
Уникатни украси од оникса