Украјина је спремна да у 2017. слави разноликост

Украјинска национална телевизијска компанија и Европска радиодифузна унија (ЕБУ) откриле су дугоочекивани лајтмотив Такмичења за песму Евровизије 2017. који гласи: Славимо разноликост. Такмичење за песму Евровизије биће одржано у украјинској престоници, Кијеву, уз учешће четрдесет три земље. И главни слоган и пратећи симболи овог такмичења дају увид у украјинску културу и наговештавају шта би навијачи могли да очекују кад у мају посете овај град.

Украјина је спремна да у 2017. слави разноликост Украјина је спремна да у 2017. слави разноликост

Извршни супервизор Такмичења за песму Евровизије, Јон Ола Санд, каже: „Идеја о слављењу разноликости надовезује се на прошлогодишњу мисао водиљу која је позивала на уједињење и која представља суштину европских вредности. То је позив упућен свим земљама Европе и оним ван ње да се уједине у прихватању свега оног што нам је заједничко и разлика које нас чине посебним, као и сјајне музике."

Слављење разноликости је централна порука овогодишњег такмичења. Допуњена је креативним логотипом заснованим на традиционалној украјинској огрлици познатој као „намисто". Намисто није само комад накита, она је и амајлија и симбол лепоте и здравља. Направљена је од много различитих перли од којих свака има посебан дизајн и слави разноликост и индивидуалност.

Јон Ола Санд даље каже: „Овај прелепи логотип носи дубоко значење и заснован је на  традиционалној украјинској амајлији. Иако поседује савремен дизајн, ова амјлија у себи носи дух историје и традиције. А будући да се цела продукција заснива на оваквим идејама, с нестрпљењем ишчекујемо мај и догађај који ће, без сумње, бити фантастичан.
Извршни продуцент Украјинске националне телевизијске компаније Викторија Романова каже: „Логотип вешто комбинује традиционалне и савремене елементе, при чему представља одраз украјинског друштва и водећег мотива Песме Евровизије 2017 у Кијеву. Одушевљени смо што су се две најбоље украјинске рекламне агенције, „Република" и „Банда", удружиле како би осмислиле овогодишњи слоган и дизајн."

Користећи ову огрлицу као основу логотипа, рекламне агенције су том традиционалном комаду накита дале савремен изглед користећи јарке боје и живописне шаре. Свака перла ове огрлице има јединствен дизајн и облик који симболизују поруку овогодишњег Такмичења за песму Евровизије: свако од нас је истински посебан, али све нас спаја заједничка љубав према музици.

Слављење разноликости биће кључна тема у свим аспектима Такмичења за песму Евровизије, од комуникација, преко продукције, па до самих извођача. Украјина ће ове године славити спој културе, технологије и индивидуалног креативног жара свих четрдесет троје извођача.
Извршни продуцент Олександр Харебин коментарише: „Ове године ће извођачи из више од четрдесет земаља доћи у Кијев и преносећи своју музику и културу дати допринос овом догађају. А ми ћемо свему томе додати нашу јединствену украјинску арому. Заједно ћемо организовати прославу разноликости и задивљујуће Такмичење за песму Евровизије 2017. које ће се памтити.

Такмичење за песму Евровизије има званични логотип од 2004. године. Домаћини такмичења се подстичу да развију идеју водиљу која ће, сем идентитета њихове земље, обухватати и идентитет самог Такмичења.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 24. децембар 2024.
1° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње