Читај ми!

Видео-игре оснажују 3D TV тржиште

Истраживање које је спровео Reportstack открива да су кључни произвођачи 3D TV панела на тржишту LG Electronics, Samsung и Sony охрабрени резулатима који су последица њихових напора усмерених ка успону 3D забаве.

"Већа популарност 3D играња међу потрошачима предводи раст светског 3D TV тржишта", наводи се у извештају.

"3D играње је узбудљиво искуство које пружа прави доживљај света својим корисницима. Неколико произвођача видео-игара као што су Sony Computer Entertainment, Nintendo, Electronic Arts, Capcom, Take-Two Interactive Software и Warner Bros Interactive Entertainment у великој мери инвестирају у производњу 3D видео-игара. Скок популарности 3D игара мотивисао је произвођаче да наставе производњу и надоградњу 3D телевизора ради још веће подршке 3D игрању."

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

понедељак, 21. април 2025.
15° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом