субота, 14. дец 2013, 22:15
Јеленa Росић: Монтажни дисконтинуитет
У циклусу ТЕОРИЈА ФИЛМА, који је на програму од четвртка 12. до суботе 14. децембра, можете пратити делове текста Јеленe Росић "Монтажни дисконтинуитет".
Да је монтажа елемент од непроцењивог, можда и кључног значаја у прављењу филма, никада није напуштала оне који су се бавили филмом. Када су се људима филма придружили теоретичари и филозофи филма, монтажа је постала и прворазредни теоријски проблем. Јелена Росић креће с позиција које су већ освојене, инспирацију за говор о монтажи проналази како у историји филма, тако и у филозофији, пре свега Делезовој, инсистира на француском црном таласу (Годар пре свих) и у сажетом и продорном тексту показује у којој мери монтажа утиче на нашу перцепцију.
Уредник циклуса Иван Миленковић
Коментари