Читај ми!

Јордан Цветановић: Све ће се ово звати јуче

Драмски програм

У свом делу, које је у данашњим појмовима нови облик епистоларног драмског израза, аутор нас суочава са изазовима усамљености и предностима и слабостима савремене комуникације међу људима.

Епидемија короне је неке ауторове пријатеље затекла ван земље, у Немачкој, неки су остали у Београду или у другим деловима Србије. Кроз драму улазимо у време пре избијања пандемије, а затим и у време присилне затворености после избијања короне. Та присилна затвореност, потпомогнута у многим случајевима и географском удаљеношћу, осујетила је сусрете и комуникацију међу људима, али је, на другој страни, открила путеве људског отварања према себи, изоштрила запажања о свету око нас, омогућила да боље схватимо и себе саме и своје пријатеље и познанике, потакла сећања на прошлост. Аутор се поиграва управо овим сукобљавањем могућности комуницирања са њеном формалном лимитираношћу кроз преплитање разних видова комуникације међу људима који се не могу срести или је то сретање отежано. Путем различитих видова комуникације измењују се сећања на прошлост са токовима дешавања у садашњости аутора и његових пријатеља. У драми су коришћени цитати из дела Зигмунда Баумана, Паола Сорентина, Ернеста Сабата, Душка Радовића, Владете Јеротића и Душка Трифуновића.

 Улоге тумаче: Александар Кецман, Јелена Тјапкин, Ђорђе Живадиновић Гргур и Маја Шуша

Лектор: Наташа Шуљагић

Тон-мајстор: Зоран Узелац

Музички уредник: Драган Митрић

Продуцент програма: Александра Рајић Жикић

Редитељ: Катарина Кољевић

Уредник емисије: Мелина Пота Кољевић

Производња: Драмски програм Радио Београда, јун 2022.

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње