четвртак, 10. мар 2022, 12:05
Како су жене приказане у рекламама?
Неретко базиране на родним стереотипима, рекламе користе поједине обрасце о женама у циљу продаје одређених производа.
Када оглашивачи немају бољи или бар креативнији начин, своје производе продају уз приказивање лепог женског тела, иако они често нису намењени „лепшем полу".
Успешна у послу, домаћица, мајка и заводница најчешће су улоге које жене имају у рекламама.
Родни стереотипи су конструисали слику која приказује улогу жене и мушкарца у друштву.
У емисији Речено и прећутано дискутујемо о томе да ли превише озбиљно и са много радара контролишемо појављивање жена у рекламама? Да ли ипак сугерисани модел жене представља најмоћније средство продаје и колико су заправо духовити слогани који садрже стереотипе?
Гости емисије су Јелена Ризнић, социолошкиња и чланица колектива Женска солидарност и Вељко Голубовић, извршни креативни директор агенције New Moment.
Ауторка и водитељка: Аријана Хандан
Autor:
Група аутора
Емитује се сваког дана од понедељка до четвртка, од 12:00. [ детаљније ]
Коментари