Марија Калас и Марина Абрамовић

Пандемија вируса ковид 19 одложила је многе уметничке пројекте, међу њима и оперски перформанс који је замислила Марина Абрамовић, везан за улоге Марије Калас.

На овај пројекат подсећа уредница Горица Пилиповић у емисији Време музике.

Требало је да представа Марине Абрамовић буде изведена пролетос у Баварској државној опери у Минхену. Наша чувена уметница се већ три деценије носи мишљу да под насловом „Седам смрти" глуми своју омиљену певачицу којој се диви. „Марија Калас је рекла да док сте на сцени, половина вашег ума мора да буде потпуно усредсређена, а друга половина потпуно слободна. То ме је погодило и отворило ми цео један универзум", каже Марина. Њен првобитни план је био да седам највећих филмских редитеља режира по једну од тих сцена смрти те да се то повеже у низ десетоминутних видео-радова. Она наводи три опере које су обележиле каријеру Марије Калас - „Тоску", „Медеју" и „Мадам Батерфлај", а у данашњој емисији покушаћемо да откријемо и остале четири.

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом