четвртак, 28. мај 2020, 13:45
Разговор са виолончелистом Рељом Митровићем
Реља Митровић (2006) ученик је првог разреда Средње музичке школе „Др Војислав Вучковић" у Београду, у класи Данијеле Милутиновић Ненић.
Добитник је првих награда и звања лауреата на такмичењима: Мали виртоуз (2014), такмичење „Станислав Бинички" (2014, 2015), међународно такмичење гудача у Нишу (2015, 2017) и међународни фестивал Стрингфест у Сремској Митровици (2015, 2017) где је уједно био и најмлађи добитник прве награде. Био је учесник престижног такмичења „Давид Попер" 2017. и 2019. у Варпалоти (Мађарска), а једном и финалиста. На Републичком такмичењу музичких и балетских школа 2018. освојио је награду Лауреат, а неколико месеци касније проглашен је за апсолутног победника фестивала „Златне степенице" у Ваљеву и добитник Награде „Дејан Михајловић". На међународном фестивалу „Polyhimnia 2019" у Скопљу (Македонија) освојио је награду лауреат у дисциплини виолончело, а убрзо потом и прву награду на међународном такмичењу „Антонио Салијери" у Лењагу (Италија). Током протеклих година наступао је у скоро свим реномираним концертним салама у Београду. Издвајају се наступи са БГО „Душан Сковран"у циклусу „Сковран и млади" у Коларчевој задужбини (2016), са оркестром „Лола Класик" (Нова година-Отмено) у дворани Центра Сава (2017), са Камерним ансамблом Art Linka у циклусу „Класика деци" на Змајевим дечијим играма у Новом Саду (2017), са „Гудачима Св.Ђорђа" на отварању фестивала „Златне степенице" и многи други. Током школовања, усавршавао се на семинарима код Георга Баиха (Ђорђа Бајића), Ксеније Јанковић, Даниела Гајса, Маје Богдановић и Милана Карановића.
Аутор емисије је Ана Ћирица.
Autor:
Ана Ћирица
Ауторска емисија усмерена је на нашу музичку сцену и бави се превсходно темама у вези са класичном музиком, уз повремене искораке у друге области (џез, "world music"). Циљеви ове емисије су информативног и едукативног карактера: усмерити пажњу ка музичким уметницима који нису довољно медијски експонирани, младима који тек стасавају на том пољу, као и музичарима који нису у првом плану на концертним подијумима... [ детаљније ]
Коментари