О феномену политичких предизборних кампања

Зоран Прерадовић и Дејан Вук Станковић

Креатори политичког маркетинга тврде да се до 25 одсто бирача одлучи за кога ће гласати током саме предизборне кампање, било да гласају за неког новог, било да током тог периода додатно утврде свој политички избор. Избори су пре свега битка за срце гласача, стратези се примарно обраћају нашим емоцијама, боре се за наш утисак о политичару за кога раде кампању. Анализе показују да највећи број обећања свих валсти остаје неиспуњен, што не значи да ће гласачи то увек казнити. О феномену политичких предизборних кампања за Речено и прећутано говоре:

Зоран Прерадовић, новинар НИН-а, 
Дејан Вук Станковић, политички аналитичар

Дијана Ивановић, аутор и водитељ

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње