среда, 24. окт 2018, 12:05
Речено и прећутано
МЕДИА МАРКЕТ: „Отишло у (в)етар“ – изазови радија у свету конвергираних медија
Поводом 60 година постојања, Радио Београд 2 на Сајму информисања, комуникација и маркетинга организује серију панел-дискусија тематски посвећених медијима и култури. Панел који у среду директно преносимо из Хале 3 Београдског сајма, биће посвећен могућностима радија у добу медијске конвергенције.
И поред чињенице да је најбржи медиј, а у ванредним ситуацијама
често и једини канал информисања, често се, са развојем нових
технологија, поставља питање будућности радија. Какву ће улогу имати
добри стари радио у времену пред нама? Зашто је радио медиј којем, према
спроведеним истраживањима, грађани највише верују? Колико ће
новоустановљени концепти одложеног слушања, podcast-а, присуство на
другим интернет платформама, па и кокетирање са визуелним елементима,
удахнути нови живот радију?
Учесници панел-дискусије су др Далибор Петровић, социолог, професор на Саобраћајном и Филозофском факултету у Београду, др Анка Михајлов Прокоповић, доцент на Департману за комуникологију и новинарство Филозофског факултета у Нишу, Милан Мишић, новинар, аутор рубрике Авенија Америка и Зоран Модли, радио-водитељ, аутор емисије ЗАИР.
Модератор дискусије и водитељ програма је Ранко Стојиловић.
Autor:
Група аутора
Емитује се сваког дана од понедељка до четвртка, од 12:00. [ детаљније ]
Коментари