Речено и прећутано

МЕДИА МАРКЕТ: „Отишло у (в)етар“ – изазови радија у свету конвергираних медија

Поводом 60 година постојања, Радио Београд 2 на Сајму информисања, комуникација и маркетинга организује серију панел-дискусија тематски посвећених медијима и култури. Панел који у среду директно преносимо из Хале 3 Београдског сајма, биће посвећен могућностима радија у добу медијске конвергенције.

И поред чињенице да је најбржи медиј, а у ванредним ситуацијама често и једини канал информисања, често се, са развојем нових технологија, поставља питање будућности радија. Какву ће улогу имати добри стари радио у времену пред нама? Зашто је радио медиј којем, према спроведеним истраживањима, грађани највише верују? Колико ће новоустановљени концепти одложеног слушања, podcast-а, присуство на другим интернет платформама, па и кокетирање са визуелним елементима, удахнути нови живот радију?

Учесници панел-дискусије су др Далибор Петровић, социолог, професор на Саобраћајном и Филозофском факултету у Београду, др Анка Михајлов Прокоповић, доцент на Департману за комуникологију и новинарство Филозофског факултета у Нишу, Милан Мишић, новинар, аутор рубрике Авенија Америка и Зоран Модли, радио-водитељ, аутор емисије ЗАИР.

Модератор дискусије и водитељ програма је Ранко Стојиловић.

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње