Невидљиви људи

Како се прави добар радио?

Књига "Стратегије програмирања комерцијалног радија" настала је као резултат вишегодишњег практичног и теоријског бављења овим медијем др Ане Мартиноли, доцента на Катедри за менаџмент и продукцију у позоришту, радију и култури на Факултету драмских уметности у Београду.

Уочи представљања ове књиге у Установи културе "Пароброд" и дебате "Шта се догодило радију у Србији?", разговарамо са ауторком Аном Мартиноли.

Говорићемо о изазовима радија у савременом медијском окружењу, о начинима позиционирања комерцијалног радија у медијском простору, о форматирању радио-станице, о појму "радијске звезде" некада и данас, о радију у 21. веку, утицају Интернета, нових технологија и дигиталних платформи на нова очекивања слушалаца од овог медија.

У редовној рубрици Кутија за памћење, Милош Јевтић се присећа разговора са сликаром Милићем од Мачве.

Емисију припрема и води Ранко Стојиловић

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње