субота, 23. мај 2015, 09:00
Невидљиви људи
Како се прави добар радио?
Књига "Стратегије програмирања комерцијалног радија" настала је као резултат вишегодишњег практичног и теоријског бављења овим медијем др Ане Мартиноли, доцента на Катедри за менаџмент и продукцију у позоришту, радију и култури на Факултету драмских уметности у Београду.
Уочи представљања ове књиге у Установи културе "Пароброд" и дебате "Шта се догодило радију у Србији?", разговарамо са ауторком Аном Мартиноли.
Говорићемо о изазовима радија у савременом медијском окружењу, о начинима позиционирања комерцијалног радија у медијском простору, о форматирању радио-станице, о појму "радијске звезде" некада и данас, о радију у 21. веку, утицају Интернета, нових технологија и дигиталних платформи на нова очекивања слушалаца од овог медија.
У редовној рубрици Кутија за памћење, Милош Јевтић се присећа разговора са сликаром Милићем од Мачве.
Емисију припрема и води Ранко Стојиловић
Коментари