Читај ми!

Збуновник

Колико само пута вас је нека реклама, нежељена и ничим изазвана, прекинула у гледању филма или слушању омиљене песме на радију и толико вас разбеснела да сте одустали од првобитне намере да одгледате филм или одслушате песму до краја? Но, то није резервисано само за телевизију и радио.

У овој нашој дигиталној ери не прође ни минут а да вам негде на монитору рачунара или мобилног телефона не искочи нека реклама.

А рекламира се, малтене, све.

Ипак, некад имате утисак и да вам читају мисли па вам искачу рекламе само неких производа који вас заиста и интересују.

Да ли нас некако шпијунирају?

Да ли нам читају мисли?

Докле је то све отишло?

Да, збуњујуће је!

А, с друге стране, да ли је баш дозвољено рекламирати све?

Где је граница укуса?

А морала?

Да ли су неопходне?

Да ли су уопште потребне?

Чему, у ствари, служе?

О свему овоме нам говоре најмлађи, млади и маркетиншки стручњак и дизајнер Горан Младеновић.

Удружење Збуновник.

Фамилиологија Фамилиологија

Autor:
Редакција за децу и младе

Програм за децу и младе Радио Београда 1 постоји пуних шест деценија. Од тренутка када је Радивоје Лола Ђукић добио «партијски» задатак да организује нешто што би деци тих година било забавно и корисно, он је, талентован и мудар, направио дечју групу. [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње