Читај ми!
понедељак, 28. авг 2023, 13:05
Збуновник
Колико само пута вас је нека реклама, нежељена и ничим изазвана, прекинула у гледању филма или слушању омиљене песме на радију и толико вас разбеснела да сте одустали од првобитне намере да одгледате филм или одслушате песму до краја?
Но, то није резервисано само за телевизију и радио.
У овој нашој дигиталној ери не прође ни минут а да вам негде на монитору рачунара или мобилног телефона не искочи нека реклама.
А рекламира се, малтене, све.
Ипак, некад имате утисак и да вам читају мисли па вам искачу рекламе само неких производа који вас заиста и интересују.
Да ли нас некако шпијунирају?
Да ли нам читају мисли?
Докле је то све отишло?
Да, збуњујуће је!
А, с друге стране, да ли је баш дозвољено рекламирати све?
Где је граница укуса?
А морала?
О рекламама, на дан када је баш 28. Августа 1922. године, емитована прва радио-реклама на њујоршкој станици WEAF, разговарамо о рекламама.
Да ли су неопходне?
Да ли су уопште потребне?
Чему, у ствари, служе?
О свему овоме нам говоре најмлађи, млади и маркетиншки стручњак и дизајнер Горан Младеновић.
Удружење Збуновник
Фамилиологија
Autor:
Редакција за децу и младе
Програм за децу и младе Радио Београда 1 постоји пуних шест деценија. Од тренутка када је Радивоје Лола Ђукић добио «партијски» задатак да организује нешто што би деци тих година било забавно и корисно, он је, талентован и мудар, направио дечју групу. [ детаљније ]
Коментари