Жива реклама
Прошле недеље за ручком код мојих, негде око ринфлајша, почеше рекламе и једна од жешћих свађа моје мајке са телевизијом:
- Шта они мисле - да сам ја глупа, лења, необразована... да не знам енглески. Па ја говорим три страна језика и учим четврти. И како им је само пало на памет да ми старији не знамо шта су лозинке и како се користи интернет.
- Чекај, мама - пробао сам да је смирим - они само хоће да помогну, нису сви као ти ....
- И ако нису, зашто нас приказују као идиоте кад је свако коме су деца отишла у бели свет прво научио да скајпује. А и они што су овде, као ти на пример, с родитељима се више виђају преко видео позива или што би рекли у оној увредљивој реклами - он лине.
После је моја жена, као копирајтерка стала у одбрану своје професије, деца су била на бакиној страни, пошто им стално преко мејла ради домаће задатке, моја мајка је викала како рекламе дискриминишу старе особе и повређују им достојанство, и у знак протеста отишла да зове моју сестру преко скајпа, а ћале и ја смо покушавали да дођемо до речи и до краја ручка.
Аутор текста и уредник - Мирјана Блажић
Глумац - Никола Којо
Autor:
Мирјана Блажић
Свака грешка у језику има своју причу. Ко нађе грешку, ваљаће му и објашњење, ко не нађе, нека слуша причу, наћи ће се грешка сама. [ детаљније ]
Коментари