Читај ми!

Заштита корисника финансијских услуга

Народна банка Србије је у претходне три године решила 3.421 притужбу корисника финансијских услуга, од чега је 929, односно 27,2 одсто било основано и решено у корист клијената. Финансијски ефекат који су клијенти подносиоци притужби осетили износи око 60 милиона динара и њима је новац или враћен или им је дуг умањен.

На шта се односи највећи број притужби грађана? Како се притужба подноси? Колико траје цео поступак и од чега зависи? Како централна банка помаже корисницима?

Гост емисије је Бојан Терзић, генерални директор сектора за заштиту корисника финансијских услуга НБС.

Уредник и водитељ је Оливера Симић Милошевић.

У средишту пажње У средишту пажње

Autor:
Редакција магазинског програма

Свакога радног дана емисија "У средишту пажње" доноси интервју са нашим најбољим аналитичарима и коментаторима, политичарима и експертима, друштвеним иноваторима и другим познатим личностима, или личностима које ће убрзо постати познате. [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње