среда, 23. мар 2022, 17:05
Заштита корисника финансијских услуга
Народна банка Србије је у претходне три године решила 3.421 притужбу корисника финансијских услуга, од чега је 929, односно 27,2 одсто било основано и решено у корист клијената. Финансијски ефекат који су клијенти подносиоци притужби осетили износи око 60 милиона динара и њима је новац или враћен или им је дуг умањен.
На шта се односи највећи број притужби грађана? Како се притужба подноси? Колико траје цео поступак и од чега зависи? Како централна банка помаже корисницима?
Гост емисије је Бојан Терзић, генерални директор сектора за заштиту корисника финансијских услуга НБС.
Уредник и водитељ је Оливера Симић Милошевић.
Autor:
Редакција магазинског програма
Свакога радног дана емисија "У средишту пажње" доноси интервју са нашим најбољим аналитичарима и коментаторима, политичарима и експертима, друштвеним иноваторима и другим познатим личностима, или личностима које ће убрзо постати познате. [ детаљније ]
Коментари