четвртак, 10. нов 2022, 10:00
На кога утичу утицајни?
Занимљиво, инспиративно, окрепљујуће, и путовање после ког сте богатији знањем, може да се деси и један и десет хиљада километара далеко. Како не бисмо лутали већ истраживали и путовали, у одабиру квалитетних дестинација могу нам помоћи такозвани путни блогери. Овај однос је двосмеран, па и они добијају нешто из тога што их десетине хиљада људи прати на друштвеним мрежама.
Да ли је ово разонода за богате, како се углавном мисли? Како да верујемо нечијем искуству и причама, разлучимо аутентичност од рекламе.
О свему томе али и другим темама наша Милица Ђилас разговарала је са четворо инфлуенсера - путних блогера;
Милица Вуковић - Милица Wоо, поред својих путовања на Инстаграм профилу често дели и савете за уређивање фотографија.
У потрази за најукуснијим залогајима широм света је Тамара Савић, „путујућа кашика”.
Маша Лепшановић, fly_with_masha, бави се дигиталним маркетингом у туризму и промовише ове потенцијале Србије и света.
Игор „Whole Globe” Милановић снима савете за путовања и упознаје вас са занимљивостима из светске географије. Како да путовање у Дубаи буде јефтиније од оног у Црну Гору, колико новца треба за седам дана у Јордану, где живе највиши људи на свету? Све то сазна се на његовом профилу.
Сазнаћемо и да ли је ово хоби који може свако, да ли постоји хиперпродукција таквих садржаја, како изградити „име” у онлајн свету и шта им је ова отвореност ка критици, похвали и разним коментарима донела или одузела.
Емисију воде Јелена и Круна.
Коментари