Читај ми!

Зашто је нова козметичка линија Скарлет Јохансон наишла на оштре критике

Скарлет Јохансон (37) је најновија позната личност која је покренула сопствени бренд за негу лепоте. Глумица је најавила да ускоро на триште излазе производи њене линије по називом Аутсет.

Колекцију од шест препарата за негу коже направили су Јохансонова и тим стручњака, а на основу њених ритуала неге лепоте и њеног искуства у борби са акнама, сувом кожом и остацима шминке коју због природе посла носи сатима током снимања.

Како је оглашено у Вогу, Аутсет „ нуди чисту основу апотекарске традиције и ефикасност француске фармације". 

Међутим, интернет заједница показала је слабо интересовање за још једну марку козметике иза које стоји нека позната личност.

Скарлет се придружила дугачкој листи познатих личности које су већ у игри на тржишту лепоте: Ријана, Селена Гомез, Кајли Џенер, Гвинет Палтроу, Џенифер Лопез, Џесика Алба, Мили Боби Браун...

Стиче се утисак да су корисници друштвених медија уморни од брендова за лепоту у власништву славних - не само зато што их има толико, већ зато што познате личности имају приступ скупим третманима за негу коже које други - немају. 

Твитер је био преплављен разним коментарима након што је објављено да ће линија Скарлет Јохансон бити лансирана првог марта.

Међу коментарима су били они у којима се наводи да је „друштво превазишло потребу за линијама за негу коже славних" али и оних у којима се јасно каже да је људима „доста неге коже славних", и да су „уморни од неге коже славних". 

„Уморан сам од насумичних познатих личности које објављују линију за негу коже када сви знамо да то не користе, и да имају приступ прескупим третманима за негу коже", тврди један корисник. 

„Утицајни људи и познате личности морају да престану да гурају полуваљане производе за негу коже и козметичке производе. Зашто нам је ово потребно? Да ли је заиста ваш сан да терате људе да троше новац на производе које рекламирате, када сами обављате константни професионални третман лица?", објавио је други. 

Тржиште козметичких производа константно повећава вредност 

Године 2021. године индустрија лепоте је вредела 511 милијарди долара на светском нивоу. Само тржиште производа за негу коже достигло је 132 милијарде долара у 2021, и очекује се да ће порасти на 198 милијарди долара до 2027. 

Многи корисници друштвених медија слажу се да, од када је Ријана лансирала линију Фенти 2017. године, ниједан бренд познатих личности који је лансиран, није успео да „уздрма индустрију" на такав начин.

Када је пустила у продају своје прве производе, наводно је зарадила 100 милиона долара за нешто више од месец дана. Певачици се чак приписује да је потпуно променила индустрију лепоте. 

„Недостатак креативности коју имају познати људи је забрињавајући", написао је један корисник на Твитеру. „Од када је Ријана лансирала Фенти, сви они раде исто. Постаје досадно, они би требало да буду уметници, а уметници би требало да буду креативни". 

То не значи да бизнис - почетак Скарлет Јохансон није креативан. Сваки производ одговара потребама различитог типа коже, а глумица назива своју козметичку колекцију „пројектом страсти". Ипак, критике око брендова лепоте иза којих стоје познате личности сигурно ће утицати убудуће на глумце и певаче који желе да се пробију у свету козметичке индустрије.

недеља, 18. август 2024.
31° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару