Нове "Гучи" колекције носиће имена инспирисана класичном музиком
Италијанска модна кућа “Гучи“, променила је стил презентације својих модела. Више неће правити сезонске модне ревије, већ само две презентације годишње, најавио је је водећи дизајнер Алесандро Микеле, који је од 2015. године на челу Гучијевог дизајнерског тима.
Одлука која је донесена названа је „Ефекат пандемије Ковид - 19", а сличну одлуку донео је и модни дизајнер Армани.
„У будућности одустајемо од овог брзог темпа сезонских ревија, па ће више времена остати за креативни посао. Састајаћемо се само два пута годишње око нових колекција", истакао је креативни директор „Гучија", Алесандро Микеле.
Додаје да је идеја модне куће да измени начин пословања и да у називима модних колекција изостави термине, пролеће - лето, јесен - зима.
„Наше колекције ће у будуће носити имена везана за класичну музику, симфонија, рапсодија, увертира, концерти", истакао је Алесандро Микеле.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар