„Адидас“ и Бијонсе направили „родно неутралну“ колекцију
Компанија „Адидас“ ће 18. јануара почети продају нове „родно неутралне“ колекције коју је дизајнирао с певачицом Бијонсе и на тај начин оживети њен бренд „Ајви парк“ који укључује обућу, одећу и асесоаре у нијансама поморанџе, тамнољубичасте и беж.
„Адидас“ је колекцију која краси насловну страну јануарског издања часописа Ел описао као „родно неутралну“.
У колекцији се налазе комбинезони, дуксеви, бициклистичке кратке панталоне, углавном с троструким пругама, заштитним знаком Адидаса, али и обућа, преноси часопис.
Немачки бренд спортске одеће почео је сарадњу са Бијонсе у априлу да би поново представили њен бренд „Ајви парк“ који је покренула 2016. године с британским „Топшопом“.
Компанија није изнела финансијске детаље партнерства.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 4
Пошаљи коментар