„Луј Витон“ торба – спој луксуза и технологије
Како флексибилни екрани постају све употребљивији и доступнији, све већи број компанија почиње да их употребљева на својим производима. Њима се прикључила и позната дизајнерска кућа „Луј Витон“ који је на своју нову линију женских торби имплементирао флексибилне екране.
„Луј Витон„ је за своју торбу искористио „Амолед“ екране резолуције 1.920x.1.440 пиксела који су савитљиви.
Ради се о два прототипа торбе који су представљени током ревије у Њујорку.
Торбе имају по један или два екрана на којима су се приказивали снимци насумично одабраних градова.
Информација о томе ко је произвео екране засад нема. Није познато да ли ће ове торбе бити у понуди на тржишту. Ако се то догоди, сигурно неће бити јефтине, јер су бежичне слушалице овог бренда коштале око 1000 долара.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар