Звонку Марковићу награда француске индустрије луксуза

Модни дизајнер Звонко Марковић добио је престижно признање за свој рад. После ревије на Недељи високе моде у Паризу, Недељи моде у Њујорку, тријумфовао је на додели награда индустрије луксуза у Француској. На листи номинованих су, осим његовог, била само француска имена.

Из Париза, као центра светске моде, све креће. Када успех постигнете у том окружењу, он се не доводи у питање. Звонко Марковић награђен је на најважнијој смотри индустрије луксуза и то за читав минули рад. Признање за инвентивност га је, каже, затекло, али и одушевило.

„Српски дизајнер, можда да кажем и југоисточноевропски дизајнер који је добио дозволу за излагање у Паризу где су јако строги критеријуми представљања свог рада, а потом и добијање дозволе да можете уопште да га прикажете у склопу тако престижне манифестације је нешто што је за већину дизајнера недостижно“, објашњава Марковић.

Ова манифестација окупља произвођаче луксузне робе и њихове агенте. Они прате све што на пољу моде, уметности, дизајна, па чак и архитектуре и гастрономије доприноси врхунском представљању Француске. Српски дизајнер испунио је критеријуме тако што је своје светско представио управо у Француској.

„Француска држава је врло добро схватила да је луксузна роба нешто што је престиж за сваку државу и самим тим се врло труде да луксузне брендове стимулишу и да највише луксузне робе баш долази из њихове државе тако да организација која се зове 'Центар де лукс', која је иначе спонзорисана од стране француске државе, њиховог министарства културе, медија, информација и економије, пошто је то код њих једно министарство, установила је једну овакву манифестацију“, каже награђени српски дизајнер.

Луксуз и они који га стварају, представљају Француску широм света. Питање декaденције се не поставља, промоција луксуза је - једноставно - добар економски потез.

Према Звонковим речима, живети у луксузу у Србији доживљавамо као нешто недостижно и вероватно за већину људи у Србији и јесте недостижно, али производити луксуз то је један велики и озбиљан бренд сваке државе.

Осим отварања нових пословних могућности, читава организација доделе награда у Паризу била је, каже српски дизајнер, јединствена: „У божанственом простору организован је један велики коктел добродошлице, а потом и вечера коју је потписао један од најпознатијих француских кувара па сам први пут био Инстаграм манијак и сликао сам све што се једе“.

О победницима је одлучивао жири од тринаест светски признатих стручњака из области дизајна и луксуза. Звонко Марковић каже да би на француски модел брендирања државе требало сви да се угледамо. Неки га већ успешно копирају.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 29. новембар 2024.
5° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње