Преиспитивање исправности мајке у коју сви гледају – „Мама“ у Атељеу 212
Прво извођење драме „Мама" Морган Лојд Малколм, у режији Небојше Брадића – на сцени „Петар Краљ" у Позоришту Атеље 212.
Док прича личну причу о страховима који прате мајчинство овај комад се бави сложеним важним односима, великом љубави и бригом, трауматским догађајима из прошлости, друштвом.
„Ургентност бриге друштва о младим родитељима је нешто што је свакако у овом комаду. С једне стране друштво идеализује мајчинство док с друге стране га банализује, а с треће стране дехуманизује мајке у самом том процесу", каже Небојша Брадић, редитељ.
Драма која преиспитује исправност мајке која је изгубила себе а одважила се да слободно вече проведе без тромесечне бебе, претворила се у психолошки трилер. Несавршена и изнемогла у кошмарима прошлости млада мама се претворила у сенку ранијег бића, немоћна да препозна потребе свог детета.
„Страх да сте ви сада и заувек одговорни за нечију безбедност и да је то на вама. Ја имам ту реплику: `Проблем је када ствари крену по злу, када си мама сви гледају у тебе`. То је тај терет који свесно или несвесно носите”, рекла је глумица Тамара Драгичевић.
У вртлогу преиспитивања главне протагонисткиње, разумни глас је пријатељица Џеки.
„Она јесте и није Џеки. Дакле то су неке дилеме кроз које Нина пролази, и Џеки јој на то одговара са оним што заправо у суштини Нина пролази сама са собом“, додаје глумица Јелена Ступљанин.
За све наше маме, поднаслов је комада који преиспитује процес родитељства. На сцени „Петар Краљ" Атељеа 212, прва реприза комада Мама је 23. децембра.
Коментари