Ниша као заједница

У овој епизоди серијала о дигиталном предузетништву говоримо о томе како се изграђује аутентична заједница — основа сваког успешног инфлуенсинга.

Катарина Стојковић, ауторка блога и Инстаграм профила Весели залогаји, поручује: „Ниша није само тема — ниша је заједница.“

Неки профили имају публику која их брани, подржава и враћа им се. Други не оставе никакав траг. Разлика је у односу — не у броју лајкова.

Зajедница се гради у коментарима, у порукама, у начину на који слушате и одговарате. Када људи осете да их чујете, остају уз вас.

Из тога природно настају нови нивои сарадње — дигитални производи, услуге, курсеви.

Кључ је у поверењу. Публика одмах препознаје да ли нешто радите због вредности или због продаје.

Раст није број пратилаца. Раст је дубина односа.

Како да градите такву заједницу и претворите инфлуенсинг у посао — сазнајте на бесплатној платформи GoStudy.

петак, 05. децембар 2025.
13° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом