Читај ми!

Три савета за писање наслова који ће привући пажњу

У данашњем наставку серијала о дигиталном предузетништву бавимо се техникама писања ефективних наслова који освајају пажњу.

Када је реч о реклами, најважнији део је наслов. То је прва ствар коју људи виде и на основу њега одлучују да ли ће наставити да читају. Добар наслов мора бити јасан, директан и занимљив.

Постоје три класичне формуле које успешно функционишу у дигиталном маркетингу:

 „Како да“ формула – Овај тип наслова обећава конкретно решење за одређени проблем. На пример: „Како да повећате продуктивност за 50% у месец дана.“ Људи воле јасна и конкретна обећања.

 Наслови са листом – Наслови попут „10 савета за успешан рад од куће“ или „5 начина да уштедите новац на путовању“ су веома популарни јер обећавају брзе и прегледне информације. Ови наслови привлаче читаоце који желе брза решења и конкретне савете.

Зашто“ формула – Овај тип наслова буди радозналост. На пример: „Зашто је важно да попијете чашу воде пре доручка?“ Радозналост тера људе да сазнају одговор и читају даље.

 Ове формуле су једноставне за примену, али је важно да добро познајете своју публику и њихове потребе. Уз мало вежбе и применом ових техника, предузетници могу значајно побољшати ефикасност својих реклама.

Ако желите детаљније да научите како да креирате наслове који привлаче пажњу и повећавају продају, посетите бесплатну платформу за дигитално предузетништво на адреси gostudy.rs.

петак, 15. новембар 2024.
4° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње