Дубаи, чоколада и инфлуенсери – да ли брза и слатка популарност лако спласне
Стручњак за маркетинг Миљан Премовић, говорио је за РТС о томе како и зашто одређени, нови производи, брзо постају популарни и колико је у свему томе утицај инфлуенсера.
Коментаришући Дубаи-чоколаду, као нешто о чему у последње време „сви причају“, Премовић је рекао да је интересантан утицај инфлуенсера као канала комуникације за промоцију и то без плана и „иницијалне каписле“ и то све на глобалном нивоу.
Иза феномена Дубаи-чоколаде заправо стоји рецепт који може да се прилагођава. Настала је на Блиском истоку.
„Ово је показатељ да инфлуенсери могу имати силу великих, масовних медија“, каже Премовић, и додаје да синхронизовани рад инфлуенсера, невезано за број пратилаца, може дати резултате.
Каже и да је, када је реч о домаћим угоститељима, тај тренд добро прихваћен.
„Састојци су нешто скупљи, и онда и сам производ мора бити нешто скупљи. У суштини, то су квалитетне намирнице“, додао је.
Крагујевачка верзија Дубаи-чоколаде, на пример, прави се на специфичан начин, и у једном ресторану гостима се нуди у форми пралине са белгијском чоколадом, кремом од пистаћа и кадаифа.
Када популарност неког производа „експлодира“, могуће је и да еуфорија за њим брзо спласне. Неки производи остају ипак, као инспирација.
Коментари