Читај ми!

Више начина да самостално пријавите стање бројила – како то учинити путем апликације

Грађани који сами очитају бројило могу да дођу и на шалтерима пријаве стање, али могу то да учине и позивом контакт-центра, мејлом или путем апликација "Ед Србије", рекла је за РТС директорка сектора за приговоре у ЕДС Миљана Здравковић. Објаснила је и како очитати бројило путем апликације, истичући да се за тај начин определио велики број грађана.

"Електродистрибуција Србије" формирала је 1. јуна Национални контакт-центар који пружа информације и услуге корисницима на територије целе Србије. Број телефона контакт-центра за је 0800-360-300 и позив је бесплатан.

Директорка сектора за приговоре у Електродистрибуцији Србије Миљана Здравковић рекла је у Дневнику РТС-а да је контакт-центар првенствено намењен за пријаву кварова на електроенергетској мрежи и на мерним местима, као и за пријаву стања очитавања од 1. до 6. у месецу и пријаву неовлашћене потрошње електричне енергије.

"Овде бих напоменула корисницима да знају да могу анонимно да пријаве неовлашћену потрошњу позивом на контакт-центар, јер заправо неовлашћена потрошња је вршење кривичног дела и угрожава безбедност корисника", додаје Здравковић.

Грађани који сами очитају бројило могу да дођу и на шалтерима пријаве стање, али могу то да учине и позивом контакт-центра, мејлом или путем апликација "Ед Србије", која је направљена за више платформи "Андроид", "Ајфон", "Хуавеј" и веб-портал.

Како очитати бројило путем апликације

Здравковић је објаснила и како грађани могу самостало да очитају бројило путем апликације "Ед Србије".

"Да би ми могли да идентификујемо корисника и мерно место, потребно је да укуцају 12-цифрени број који представља шифру мерног места, да имамо датум очитавања, када је очитано бројило, стања више и ниже тарифе и потребне су две слике, слика више и слика ниже тарифе. Уколико је електромеханичко бројило, довољна је једна слика и она се понови два пута на апликацији", објашњава Здравковић.

Чим се пошаље стање, додаје, оно стиже у систем и након верификације од стране колега који раде тај посао, стања се одмах пребацују снабдевачу, и корисник добија рачун за врло кратак период, за два, три дана.

Колико се грађана пријавило за самостално очитавање бројила

Здравковић је истакла да је 450.000 корисника преузело апликацију "ЕД Србије", док је велики број грађана пријавио стање и путем веб портала, имејла.

"Неки су се изјаснили да желе да узму улогу самочитача, прихватили су услове које стоје на нашем сајту да постану самочитач, што значи да ће они сами читати своја бројила од првог до шестог у месецу и да тада Електродистрибуција Србије неће слати своје читаче на терен код тог корисника", истиче Здравковић.

Ако неко не очита бројило самостално, напомиње Здравковић, то ће учинити читачи Електродистрибуције.

уторак, 05. август 2025.
24° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом