Читај ми!

Шири се Моравски коридор – отвара се деоница од Крушевца до Врњачке Бање

За саобраћај се отвара још 30 километара Моравског коридора, од Крушевца до Врњачке Бање. На тој саобраћајници завршено је 60 километара од Појата, а упоредо се ради на преостала 54 километра до Прељине. Радови су почели пре пет година.

Пре новогодишњих празника и доласка гостију, завршена је деоница Моравског коридора до Врњачке Бање. Од Појата до Бање стизаће се за тридесет минута, а од Београда за нешто више од два сата.

во је перспектива за овај крај. Сада имамо могућност максималног коришћења свих потенцијала које је ово место има, а управо због лоше саобраћајне комуникације није могло да се пласира на прави начин", истиче председник општине Врњачка Бања Бобан Ђуровић.

Председник Кластера туристичке привреде Врњачке Бање Ђорђе Макуљевић каже да су приступне саобраћајнице кључне за развој.

"Односно путна инфраструктура је круцијална ствар за развој врхунске туристичке дестинације као што је Врњачка Бања", наглашава Макуљевић.

Нова деоница имаће четири наплатне станице. Поред Врњачке Бање, Трстеник, Велику Дренову и ускоро Кошеве. Кад се заврши Источна обилазница град Крушевац имаће три излаза са ауто-пута.

"Свакако да је та деоница добрим делом урађена. Када говоримо о свим оним потребама о пролазу кроз град Крушевац ка нашој јужној покрајини, ка Копаонику, скратиће значајно свима онима који иду ка том крају", наводи градоначелник Крушевца Иван Манојловић.

Извођач америчко-турски конзорцијум "Бехтел Енка" упослио је домаћу грађевинску оперативу и кооперанте. Како радови напредују расте и заинтересованост потенцијалних инвеститора, кажу у Трстенику.

"Једно од првих питања које имамо са новим партнерима је колико сте далеко од ауто-пута? То је до сада било 47 километара, а сада је ево као што сами видите 100 метара", истиче привредник из Трстеника Александар Станић.

У зони Трстеника је и најдужи мост преко Западне Мораве на тој деоници. Укупно их је четири, а трстенички је дугачак 711 метара.

Упоредо се ради на хидротехничком уређењу Западне Мораве у дужини од 60 километара. Тиме се брани ауто-пут, али и околно подручје од поплава које су посебно погађале трстенички крај.

Додатни комфор, бржу и безбеднију вожњу омогућиле су најшире коловозне траке у Србији. Моравски коридор биће дуг 122 километра и први дигитални ауто-пут у Србији са уређајима који ће обавештавати возаче о проблематичним ситуацијама.

недеља, 22. децембар 2024.
5° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње