Читај ми!

Заједнички центар кинеско-европске брзе железнице у Инђији – продубљена сарадња са Кином

Шангдонг, заједнички центар кинеско-европске брзе железнице, отворен је у Инђији. Повод је долазак првог кинеског воза са сировинама за израду гума у фабрици компаније "Линглонг".

Брзи воз у Србији отворио је нове могућности за квалитетнији и бржи развој теретног и путничког саобраћаја. Поред еколошких предности, ефикасност и стабилност у снабдевању, главна је карактеристика превоза добара железницом.

Секретар странке и председника "Шангдонг хајспид групе" Ванг Ћифенг каже да оснивање заједничког центра у Србији представља још једну прекретницу у историји развоја теретног железничког саобраћаја Кина-Европа-Шангдонг.

"Продубљујемо сарадњу Кине и Србије, а у следећем кораку ћемо се ослонити да овај заједнички центар повећа обрт и убрза везу са важним чворовима у Мађарској и Пољској", каже Ћифенг.

Саветник амбасадора Кине у Србији Џанг Џе указује да су се у давна времена на путу свиле чула звона камиле, а сада су то, наводи, точкови возова Кина Европа.

"Као водећи пројекат и култни бренд међународне сарадње 'Појас и пут', теретни возови Европе и Кине постали су популаран међународни производ. Оснивање овог центра додатно ће обогатити сарадњу Шангдонга и Србије и ојачати стабилност међунадордних ланаца снабдевања", истиче Џе.

Инђија постаје важан терминал на рути од Европе до Кине

Повећавањем и унапређењем капацитета интермодалног терминала Инђија, Србија постаје важан логистички центар у овом делу Европе.

Мартин Кубек, заменик извршног директора "Метранс групе", напомиње да је Београд, односно ,терминал "Инђија" прошле године постао један од најважнијих терминала у мрежи "Метранс групе".

"И са поносом нудимо клијентима и партнерима у Србији и суседним земљама наше искуство и знање. 'Метранс' радо инвестира у Србији и развија модерну интермодалну везу са нашом мрежом и лукама", каже Кубек.

Министар унутрашње и спољне трговине Србије Томислав Момировић наглашава да је овај теретни воз, који превози сировине потребне за фабрику гума у фабрици "Линглонг", једна од највећих инвестиција последњих година у нашој земљи.

"Као и други теретни возови који су прешли далеки пут од Казахстана, Русије, Белорусије, Пољске, Мађарске у Србију, указују на снажно економско партнерство и то колико је Србија важан партнер Народној Републици Кини", закључује Момировић.

Подсетимо, Србија је први слободнотрговински партнер Кине у централној и источној Европи.

петак, 15. новембар 2024.
4° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње