Читај ми!

Услуга "Моји подаци за моју банку" смањиће чекања у реду

Канцеларија за ИТ управу и Удружење банака потписали су Протокол о услузи "Моји подаци за моју банку". В. д. директора Канцеларије за ИТ сектор Михаил Јовановић рекао је за РТС да ће дигитализација омогућити убрзање добијања електронских података.

Бирократски поступи, папирологија и чекање у редовима готово увек изазивају нервозу и тензију код клијената. Михаил Јовановић истиче да ће се дигитализацијом докумената и добијање њихове електронске верзије знатно скратити чекање у реду.

"Омогућујемо свим банкама које чине удружење, али и лизинг кућама и осигуравајућим друштвима, да кад клијенти дођу на њихов шалтер, не морају да буду курири који ће носити своје папирне документе, већ уз претходну сагласност клијента да могу да се повуку подаци из одговарајућих регистара", рекао је Јовановић.

Клијенти ће кратити поступак прикупљања података и брже ће моћи да заврше поступак добијања кредита или неке друге банкарске услуге.

Потписани протокол омогућиће банкама да своје послове завршавају преко интернета или мобилних телефона.

"Такође, интересантна услуга коју смо дали банкама је електронски потпис у клауду, то је потписивање електронских докумената путем мобилног телефона. Канцеларија за ИТ је управо као лидер у дигитализацији обезбедила ову услугу грађанима Републике Србије који користе услуге на порталу електронске управе, али смо дали исто ту услугу и банкама", казао је Јовановић.

Јовановић верује да ће шалтери, полако али сигурно, затварати.

Цело гостовање можете погледати у видеу на почеку текста...

четвртак, 12. децембар 2024.
3° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње