среда, 31.07.2019, 13:51 -> 15:29
Влогоритам
Завршен је конкурс "Влогоритам" за средњошколске влогове.
Ради се о једном од пројеката у оквиру вишегодишње кампање "Безбедност деце на интернету", које РТС спроводи у сарадњи са Министарством трговине, туризма и телекомуникација Владе Републике Србије.
Задатак за ауторе- средњошколце био је да сниме влог на тему "Могућности и опасности интернета". Тражили смо ауторе који ће нам рећи своје мишљење, поверити своја искуства или дати личне савете о могућностима које интернет нуди али и о опасностима са којима се млади могу сусрести на мрежи.
(**Влог је форма интернет видео-снимка, најчешће на платоформи Јутјуб, у којој се аутор обраћа гледаоцима и прича о одређеној теми)
Oдлуком жирија Конкурса "Влогоритам", одабарана су два победничка рада.
Аутори награђених радова су:
- Мина Пановић и Тијана Вељковић, Гимназија Краљево
- Немања Стефановић, Ленка Беговић, Милица Максић, Наталија Милинковић и Јелена Бухингер, Гимназија Бор
Пристигле радове оцењивао је жири конкурса "Влогоритам", у саставу: Невена Младеновић- Благојевић, главна уредница Редакције школског програма, Ана Павловић и Вишња Печенчић- уреднице у Редакцији школског програма.
Аутори награђених радова биће контактирани у вези са даљом сарадњом са Редакцијом школског програма Радио-телевизије Србије, у виду ангажовања у оквиру ТВ серијала "Промаја", када ће премијерно бити и приказани награђени радови на овом јавном конкурсу.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар