Читај ми!

Теја Дора о „Рамонди“ и Малмеу: Емоција је превладала, све је искрено, и дошло из срца

Песма „Рамонда" Теодоре Павловске –Теја Доре, победила је на фестивалу „Песма за Евровизију" и представљаће Србију на Евросонгу у Шведској у првом полуфиналу седмог маја. Теја Дора је у финалу освојила највише гласова публике и жирија, а велико финале пратило је 1.645.000 гледалаца.

Победила је мелодија, симболика и добра песма – то су коментари публике после проглашења победе Рамонде на „Песми за Евровизију".

Теја Дори је уручена награда и карта за Малме где ће у мају представљати Србију на Еуросонгу.

„Велика је част. Не могу да верујем да ћу да представљам Србију на Еуросонгу у Малмеу. Биће спектакуларно, даћу све од себе, и представићу Србију у најбољем светлу. Све је искрено, све је дошло из срца и мислим да је емоција превладала. Људи су се пронашли онако како треба, и много ми је драго због тога”, рекла је Теја Дора.

Велико финале Песме за Евровизију на Првом програму РТС-а пратило је 1.645.000 гледалаца, и било је најгледанији садржај у ударном термину од 21 сат.

Сваки четврти гледалац телевизије пратио је РТС-ов шоу-програм који је трајао три и по сата, уз остварен удео у гледаност од 25 одсто.

Чак 95 хиљада људи гледало је уживо проглашење победника на Јутјуб каналу РТС-а, што је својеврсни рекорд на овим просторима, а већ сада финале има више од 700.000 прегледа и налази се на другом месту у Србији.

Неколико недеља припреман је спектакл у оквиру којег је одабран представник Србије за Еуросонг.

„Када се са главном музичком сфером испуњеном новим песмама на телевизијској сцени РТС-овог фестивала `Песма за Евровизију` направила симбиоза са покретним сликама, анимацијом, специјалним ефектима, елементима театра, мјузикла, резултат је програм који иде у корак са најавременијим тенденцијама, који креира и реализује тим наших колега”, изјавила је Сандра Перовић, гглавна и одговорна уредница Забавног програма РТС-а.

Током фестивала, текстови на порталу РТС-а о Песми за Евровизију били су најчитанији, ТикТок налог РТС Звук имао је више од четири милиона прегледа, док је на друштвеној мрежи X званична ознака фестивала био је један од најпопуларнијих.

Број пристиглих СМС порука је 206.499, што је још један рекорд. Целокупан приход од СМС-а, РТС је донирао Удружењу „Звончица”, за помоћ деци оболелој од малигних и ретких болести.

недеља, 22. децембар 2024.
5° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње