недеља, 03.03.2024, 19:57 -> 07:25
Извор: РТС
Аутор: Анђела Савић
Теја Дора о „Рамонди“ и Малмеу: Емоција је превладала, све је искрено, и дошло из срца
Песма „Рамонда" Теодоре Павловске –Теја Доре, победила је на фестивалу „Песма за Евровизију" и представљаће Србију на Евросонгу у Шведској у првом полуфиналу седмог маја. Теја Дора је у финалу освојила највише гласова публике и жирија, а велико финале пратило је 1.645.000 гледалаца.
Победила је мелодија, симболика и добра песма – то су коментари публике после проглашења победе Рамонде на „Песми за Евровизију".
Теја Дори је уручена награда и карта за Малме где ће у мају представљати Србију на Еуросонгу.
„Велика је част. Не могу да верујем да ћу да представљам Србију на Еуросонгу у Малмеу. Биће спектакуларно, даћу све од себе, и представићу Србију у најбољем светлу. Све је искрено, све је дошло из срца и мислим да је емоција превладала. Људи су се пронашли онако како треба, и много ми је драго због тога”, рекла је Теја Дора.
Велико финале Песме за Евровизију на Првом програму РТС-а пратило је 1.645.000 гледалаца, и било је најгледанији садржај у ударном термину од 21 сат.
Сваки четврти гледалац телевизије пратио је РТС-ов шоу-програм који је трајао три и по сата, уз остварен удео у гледаност од 25 одсто.
Чак 95 хиљада људи гледало је уживо проглашење победника на Јутјуб каналу РТС-а, што је својеврсни рекорд на овим просторима, а већ сада финале има више од 700.000 прегледа и налази се на другом месту у Србији.
Неколико недеља припреман је спектакл у оквиру којег је одабран представник Србије за Еуросонг.
„Када се са главном музичком сфером испуњеном новим песмама на телевизијској сцени РТС-овог фестивала `Песма за Евровизију` направила симбиоза са покретним сликама, анимацијом, специјалним ефектима, елементима театра, мјузикла, резултат је програм који иде у корак са најавременијим тенденцијама, који креира и реализује тим наших колега”, изјавила је Сандра Перовић, гглавна и одговорна уредница Забавног програма РТС-а.
Током фестивала, текстови на порталу РТС-а о Песми за Евровизију били су најчитанији, ТикТок налог РТС Звук имао је више од четири милиона прегледа, док је на друштвеној мрежи X званична ознака фестивала био је један од најпопуларнијих.
Број пристиглих СМС порука је 206.499, што је још један рекорд. Целокупан приход од СМС-а, РТС је донирао Удружењу „Звончица”, за помоћ деци оболелој од малигних и ретких болести.
Коментари