понедељак, 27.02.2012, 14:43 -> 11:42
Друга ''Дигитал деј'' конференција
Конференција ''Дигитал деј'' биће одржана 25. априла, а посетиоци ће имати прилику, другу годину заредом, да виде и чују неке од највећих професионалаца у области дигиталног и интерактивног маркетинга, најавили су организатори.
Конференција, као и само удружење IAB (Interactive Advertising Bureau) Србија, које је организатор, представиће могућности и предности дигиталног маркетинга и промене у индустрији.
Чињеница је да се маркетинг и комуникација са јавношћу у свакој области пословања све више обављају преко дигиталних канала, који су бржи, ефикаснији и омогућавају двосмерну комуникацију. Ово је могуће захваљујући компанијама које проналазе савремена и софистицирана дигитална решења, која убрзавају комуникацију и чине лакшим живот милионима становника широм планете.
Међу предавачима ће бити продукт експерт за дисплеј адвертајзинг у компанији Гугл Стефен Ерхард, интернационални маркетинг директор за Гемиус Марта Клепка, која ће ове године обрадити тему тржишног мерења и истраживања, као и менаџер Хајнекена у Мађарској Гергели Тот, који ће говорити о маркетиншкој стратегији ове велике компаније и коришћењу интерактивног маркетинга у позиционирању њиховог бренда.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар