Читај ми!

Неуромаркетинг

У данашњој емсији разговарамо о темама књиге „Неуромаркетинг, изазови и трендови”, коју је недавно објавила издавачка кућа HERAedu, а ауторке су др Милица Слијепчевић, Универзитет Метрополитан, др Невенка Поповић Шевић, Факултет савремених уметности и Ивана Радојевић.

Шта је заправо неуромаркетинг и како технологије утичу на начине на које данас купујемо и истражујемо, шта нам доноси ова пионирска дисциплина и са којим се етичким изазовима сусрећемо?

Како, на основу првих 60 секунди емитовања, може да се препозна будућа хит емисија и шта о неуромаркетингу имају да кажу неуролози и психолози?

Уредница и водитељка емисије: Тамара Вученовић

Дигиталне иконе Дигиталне иконе

Autor:
Тамара Вученовић

Емисија Дигиталне иконе покренута je 2002. године, а емитује се сваког уторка на таласима Радио Београда 2 од 9 до 10 сати. [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње