Читај ми!

Како су жене приказане у рекламама?

Неретко базиране на родним стереотипима, рекламе користе поједине обрасце о женама у циљу продаје одређених производа.

Када оглашивачи немају бољи или бар креативнији начин, своје производе продају уз приказивање лепог женског тела, иако они често нису намењени „лепшем полу".

Успешна у послу, домаћица, мајка и заводница најчешће су улоге које жене имају у рекламама.

Родни стереотипи су конструисали слику која приказује улогу жене и мушкарца у друштву.

У емисији Речено и прећутано дискутујемо о томе да ли превише озбиљно и са много радара контролишемо појављивање жена у рекламама? Да ли ипак сугерисани модел жене представља најмоћније средство продаје и колико су заправо духовити слогани који садрже стереотипе?

Гости емисије су Јелена Ризнић, социолошкиња и чланица колектива Женска солидарност и Вељко Голубовић, извршни креативни директор агенције New Moment.

Ауторка и водитељка: Аријана Хандан

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње