Читај ми!

Шта је добар слоган

Небојша Кривокућа и Миљан Премовић

Шта је слоган, и кад знамо да је добар? Слоган би у маркетингу био срж, суштина ваше рекламне поруке. Али, он је заправо много више.

Писање слогана може да буде мукотрпан процес. Нешто тако кратко заправо иза себе може да има месеце и месеце рада, велике тимове и посебну креативност. Слоган треба да на приступачан начин пренесе јавности суштину ваше идеје. Ваша мисија, визија, идентитет, филозофија пословања, политички циљеви, све то треба да стане у једну реченицу.

Слоган је мото, фраза или кратка реченица која се користи у комерцијалне или политичке сврхе. Циљ јој је да честим понављањем буде лако запамћена, препозната идеја коју она пласира.

Политичке партије, на пример, за сваку изборну кампању пласирају нови слоган, док предузећа то раде обично једанпут јер преко слогана треба да буду препозната.

Милони слогана нас „нападају" свакодневно - од новина, преко уличних реклама до онлајн и електронских медија. Истина, неке знамо напамет, али већина их ипак само дође и оде. Најбољи слогани су као евергрин песме, не нагриза их зуб времена и памте се и после много година.

Шта разликује добре од лоших слогана? Говоре: Небојша Кривокућа, драматург и креативни директор агенције Communis и Миљан Премовић, извршни директор Intelligense d.o.o.

Аутор: Душанка Петровић

 

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње