уторак, 13. јул 2021, 09:00
Из света информационих технологија
Са нама уживо др Милица Слијепчевић, ауторка књиге "Модни маркетинг - савремене тенденције, професорка на Факултету за менаџмент, Универзитета Метрополитан.
У данашњој емисији Дигиталне иконе разговарамо о моди, уметности и модној индустрији у дигиталном добу -материјалима који постају императив , моди и медијима, друштвеној одоговорности и екологији, четвртој технолошкој револуцији и миленијалцима као потрошачима, онлајн куповини гардеробе и процесу креирања цена - односно тражењу одговора на "вечито" питање - зашто ово оволико кошта?
Аутор и водитељ: Тамара Вученовић
Autor:
Тамара Вученовић
Емисија Дигиталне иконе покренута je 2002. године, а емитује се сваког уторка на таласима Радио Београда 2 од 9 до 10 сати. [ детаљније ]
Коментари