Читај ми!

Србији недостаје 10 000 возача камиона

У годинама пре пандемије, крајем фебруара, већи део аранжмана за летовање  већ је био резервисан и продат. Најава попуштања мера у земљама које наши грађани најрадије посећују охрабрила је многе да се поново у туристичким агенцијама распитују за летовања. Дочекују их, међутим, цене више од оних на које су навикли. Шта је подигло цене аранжмана и какво је интересовање за њих питамо Андреја Тодоровића из агенције Контики.

У данашњем Магазину питамо и зашто је, упркос великим потенцијалима, преполовљен сточни фонд у Србији и како га обновити? Према подацима Привредне коморе Србије, сточарство је у укупној пољопривреди наше земље заступљено са свега 26 одсто. У развијеним државама овај удео је и до 60 процената. Да ли производјачи могу да рачунају на веће подстицаје и више новца из аграрног буџета? Како повећати број грла, али и унапредити квалитет меса и млека нека су од питања за Ненада Будимовић, секретара Удружења за сточарство и прераду сточарских производа ПКС.

Наша тема је и како решити проблем недостајућих чак 10000 возача камиона у нашој земљи. Србија се суочава са константним одливом професионалних возача у иностранство а представници домаћег транспортног сектора решење виде у укидању забране полагања вожње за Е категорију пре навршене 21 године као и ниже цене лиценци за вожњу шлепера. Колики би безбедносни ризик био "дати волан" камиона возачу који је тек закорачио у пунолетство? Саговорник нам је Милан Божовић из Комитета за безбедност саобраћаја.

Уредник Јелена Видић.

 

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње