петак, 05. јун 2020, 10:00
Шта рече?
Широм света бројне туристичке атракције привлаче пажњу.
Неке су уобичајене и већ виђене а неке и поприлично чудне. Како изгледа и где се налази место на ком аутомобили сами иду узбрдо? У којој земљи ће вам понудити да видите и доживите живот у затвору с почетка 19. века, проведете одређено време у затворској ћелији, па чак и да симулирате како је изгледао процес кажњавања затвореника кроз различите методе мучења? Одговоре на ова питања сазнаћете у рубрици Тек да се зна.
И пијаце све чешће посећују туристи са жељом да нешто купе али и да упознају локалну културу. Њима вероватно нису одмах јасна правила и начини рекламирања производа али нама, домаћима, није необично када прочитамо да је лубеница „хладна ко таштина душа” или да „лубеницу и жену не можеш одабрати већ само потрефити”. У данашњем Правцу разговарамо о томе како доживљавате пијачни маркетинг, да ли вам делује шармантно, мање „умивено” од рекламних порука у медијима или можда не? Сећате ли се неког натписа који сте видели на пијаци и који вам је био најзабавнији?
Водитељ: Ивана Весић
Коментари