Повишен тон

''- Шта ти ради жена? - Ништа, она је домаћица.'' Овако најчешће звучи одговор мушкарца чија је жена незапослена ако га питате шта она ради.

Домаћице ипак раде много, много више него што садржи овај одговор са том разликом што њихов рад није плаћен а често ни нарочито цењен. Термини домаћин и домаћица, мада звуче слично у суштини немају много додирних тачака.
У доживљају домаћице има много стеротипног размишљања и када говоримо о такозваној традиционалној и такозваном феномену нове домаћице.
Истраживање које је спроведено у оквиру пројекта Глобал медиа мониторинг из 2015 -те године показује да су жене у медијима најчешће приказане као мајке, домаћице и забављачице и три пута чешће представљене својом породичном улогом. Како је креирана медијска слика домаћице и да ли ове жене и саме формирају свест о себи на основу доживљаја других? Своја размишљања о овој теми са вама ће поделити проф др Јелисавета Благојевић, која је докторирала на Родним студијама Универзитета у Новом Саду и Маја Вукадиновић, културолог и аналитичар медија. Чућете, наравно и шта кажу жене и мушкарци, било да се изјашњавају као домаћице и домаћини или на неки други начин.

Уредник и водитељ Ивана Весић.

Повишен тон Повишен тон

Autor:
Београд 202

Од понедељка до четвртка отварамо теме које нас муче и боле, оне о којима избегавамо да разговарамо aли и оне о којима разговарамо повишеним тоном. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом