Читај ми!

Хоћете добар посао – треба да знате да смањите стрес, нађете решење и донесете брзо добру одлуку

Амерички бизнисмен Марк Кубан поделио је своја запажања када су успех и запослење у питању. Како је истакао немају предност радници са израженим предузетничкин духом нити они који имају високо самопоуздање, већ способност да анализирају ситуацију и нађу решење, без много галаме и помпе.

Хоћете добар посао – треба да знате да смањите стрес, нађете решење и донесете брзо добру одлуку Хоћете добар посао – треба да знате да смањите стрес, нађете решење и донесете брзо добру одлуку

Кубан је истакао да већина његових запослених има одличне вештине, предузетнички дух и однос према раду. Али једну од вештина је посебно издвојио, јер она даје одличне резултате и доноси успех колективу.

„Најважнија ствар за мене је смањење стреса и начин на који се носе запослени с тим. Не треба га ширити, већ ублажавати. Људи који то умеју су успешни и одлично знају да реше проблеме“, рекао је Марк Кубан.

Према речима милијардера предузетника и инвеститора, друга важна особина која издваја запослене који су успешни је да знају да решавају проблеме.

Кубаново запажање када је стрес у радном окружењу у питању има и своју научну потпору.

Истраживања су показала да стрес озбиљно утиче на продуктивност и радни учинак, а процењује се да америчке компаније на годишњем нивоу кошта око 300 милијарди долара.

„Највећа вештина када је посао у питању је да свом шефу понудите начин на који ћете умети да смањите његов стрес, а и свој“, истакао је Марк Кубан.

Тајна успеха је у контроли стреса

„Имајући у виду чињеницу да је стрес на послу неизбежан, акценат је на начину на који га прихватамо“, рекла је Кенди Винс, директорка програма за мастер студије медицинског образовања Универзитета у Пенсилванији.

Истраживања су показала да људи који на позитиван начин размишљају о стресу и схвате га као изазов имају бољу продуктивност, боље се фокусирају на проблем, имају већу мотивацију и размишљају о новим приликама за посао.

„Испуњавање обавеза, добра пажња и завршетак посла у року, емпатија, су једноставне стратегије за изградњу поверења код претпостављених. Све ово ће олакшатии ваш и живот вашег шефа“, рекла је Кенди Винс, директорка програма за мастер студије медицинског образовања Универзитета у Пенсилванији.

четвртак, 14. новембар 2024.
3° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње