петак, 17.07.2020, 07:00 -> 07:26
Извор: РТС
Аутор: Сања Лучић, дописница РТС из Милана
Прва онлајн Миланска недеља моде
Први пут у историји у Милану се одржава дигитална недеља моде. Фешн вик је посвећен мушкој моди као и пре-колекцијама за жене, пролеће лето 2021. Разлог овом изузетку је коронавирус.
То свакако није недеља моде на коју смо навикли нити има исту чар али сви се надају да је Фешн вик који је почео у среду нешто чега ћемо се само присећати наредних година.
Под називом "Milano Digital Fashion Week July Issue" почела је Недеља моде онлине која ће трајати до 17. јула. Четири пуна дана доступна 24 сата дневно, разноврсна и богата дешавањима али опет, како многи кажу „није то то“.
Национална комора италијанске моде одлучила је да не откаже мушку недељу моде због ковида 19 већ да је пресели на интернет.
Ово је први пут у историји да се читаве колекције представљају онлајн: састанци, догађаји, перформанси, културна дешавања.
Програм предвиђа филмове, извештаје иза бине и још друге разне садржаје између реалног и дигиталног. Такође ће бити могуће присуствовати двема модним ревијама „уживо“.
Овај догађај представили су на конференцији за штампу председник Националне коморе италијанске моде Карло Капас, градоначелник Милана Ђузепе Сале и Карло Марија Феро, председник ICE који је партнер ове иницијативе.
„Милано је мода, мода је Милано. Након свега што нам се догодило ми морамо да нађемо нову нормалност“, рекао је градоначелник Сала.
Свака модна кућа ће представити своју колекцију на платформи која је посвећена ревијама онлајн: milanofashionweek.cameramoda.it.
Могуће је пратити ревије и на социјалним мрежама преко профила Коморе и преко разних модних кућа. Инстаграм, Твитер, Фејсбук, Линктин, Веибо и Јутјуб су канали који ће пратити дигитални фешн вик.
У самом Милану су постављени монитори код Дуома, на Тргу Сан Бабила, а неке од локација су Корсо Гарибалди 16, Корсо Венеција, ларго Сугусто, виа Ветра, виа де Амићис, виа Сан Калимеро.
Неки од бреднова ће имати и ревије у директном преносу само за одабране попут куће „Етро“ који је јутрос имао ревију у хотелу "Four Seasons" и бренда „Долче и Габана“.
На овој дигиталној недељи моде нема Ђорђа Арманија који је најавио да неће учествовати већ да ће колекцију за жену пролеће/лето 2021. представити у септембру 2020. Слично ће учинити и Фенди 22. септембра у Риму антиципирајући тако и отварање Миланске недеље моде у својој уобичајеној форми. Нема ни „Версаћеа“ који такође чека септембар.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар