БМВ променио лого

Култни немачки произвођач аутомобила БМВ има нови лого, што је највећа промена брендинга те компаније од када је лого направљен 1917. године.

Као што је случај са бројним другим редизајнима логоа, који се предузимају и јурњави за естетским решењима тренутно у тренду, нови лого БМВ-а потенцијално жртвује добро познати идентитет немачког гиганта зарад наводне модерности, наводи портал Verge.

Две су велике промене. Прва, која је наишла на бројне позитивне реакције, јесте да се БМВ вратио на раван дизајн и одбацио тродимензионални изглед и ефекте сенчење уведене 1997. године.

Прва промена враћа лого на онај који је немачки произвођач користио од 1963. године.

Друга промена, међутим, није наишла на позитивну реакцију. Одбачена је црна позадина спољног круга, који је сада провидан са циљем да буде минималистичан.

Јенс Тимер, потпредседник компаније за односе са јавношћу и брендинг, каже да нови лого симболизује значај тог бренда, његову релевантност и задовољство вожње.

Број коментара 9

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

понедељак, 25. новембар 2024.
7° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње