Читај ми!

Кока-кола мења амбалажу, уштедеће 144 милиона тона пластике

Иновативно решење за паковање више лименки доноси значајну уштеду пластике и приближава компанију циљу да до 2030. године рециклира сву амбалажу коју користи.

Збирно паковање од четири лименке Кока-коле до сада се на тржишту могло наћи обмотано пластичном фолијом. Кока-кола ХБЦ Србија, као лидер у својој категорији, увела је на тржиште иновативно и одрживо решење, картонски поклопац (KeelClip) који држи више груписаних лименки у једном паковању, а који ће заменити пластичну фолију. На овај начин, само до краја године смањиће се употреба седам тона пластике, а у наредних пет година на овај начин ћемо елиминисати употребу 144 тоне пластике.

Картонски поклопац ради на једноставном принципу склопивог механизма, са којим је могуће држати више лименки (мултипак) одједном на једноставан, а опет друштвено одговоран начин. Од маја месеца у иновативном и одрживом KeelClip паковању потрошачи могу купити паковања од четири лименке Кока-кола и Кока-кола Зеро, у већим маркетима широм Србије.

Кока-кола ХБЦ Србија константно настоји да примени иновативна и занимљива паковања, а која у исто време имају мањи утицај на животну средину. Из компаније објашњавају да су иновацију прво увели на највећим брендовима, који имају и највеће учешће у продаји.

„Чување природних ресурса и решавање проблема отпада остаје кључно за нашу компанију, а преласком на KeelClip правимо још један значајан корак у том правцу. У оквиру наше категорије у индустрији ми смо прва компанија која уводи ову иновацију. Потрошачи сада могу да направе још, ка природи одговорнији, избор при куповини. Очекујемо да ће их привући ново паковање Кока-кола и Кока-кола Зеро мултипак, које је атрактивно, функционално и доприноси заштити природе", саопштила је Наташа Најдановић, директор Ланца снабдевања у компанији Кока-кола ХБЦ Србија и Црна Гора.

KeelClip картонски поклопац је практичан и лак за ношење, а као картон је потпуно рециклабилна и биоразградива амбалажа.

Прелазак на ово одрживо паковање је још један корак у оквиру еколошке стратегије компаније Кока-кола, под називом „Свет без отпада". Циљ компаније је да до 2030. помогне да се прикупи и рециклира 100% лименки и боца које ставља на тржиште. Истовремено, компанија планира да до 2025. примарно паковање свих производа буде рециклабилно. До 2040. године Кока-кола ХБЦ планира да постане угљенично неутрална у целом ланцу вредности.

субота, 07. септембар 2024.
28° C

Коментари

Juga
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Trudnoca
Бесплатна вантелесна оплодња и у Нишу
Pun mesec
Како Месец утиче на физичко и ментално здравље
Mirjana
Преминуо Игор Холодков
Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару